خانه / زندگینامه شهدا / شهید منصور عیوضی

شهید منصور عیوضی

نام و نام خانوادگی:  منصور عیوضی

نام پدر: علی خان

تاریخ تولد:۱۳۴۹/۰۳/۰۶

تاریخ شهادت:  ۱۳۶۵/۱۰/۱۹
شهید عزیز منصور عیوضی در خرداد سال ۴۹ در خانواده ای متدین بدنیا آمد و در دی ماه سال ۶۵ در سن ۱۶ سالگی  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 فرازی از وصیت نامه شهید:

راهى را که پیش گرفته ام راه حسین است. و راه خود را پیدا کرده ام باید از شرف و دین اسلام دفاع کنیم اگر چه جان ما در خطر باشد از این به بعد فکر من نباشید فقط بیاد خدا باشید و رزمندگان را دعا کنید خواستار پیروزى رزمندگان باشید و هر چه من با برادرانم شوخى کردم و براى شما خداى ناخواسته ناراحتى ایجاد کردم مرا حلال کنید و به خوبى خودتان ببخشید. مادرم شب و روز براى من زحمت کشیدى از تو میخواهم که شیرت را حلالم کنى میدانم این نامه را که مى نویسم ناراحت میشوید اما چاره اى ندارم هر اندازه کفار بعثى بر سر ما توپ و خمپاره مى ریزند ما مقاوم تر مى شویم و بر روحیه ما اثر نمى گذارد برادرانم و خواهرانم از قول من خداحافظى نمائید در ضمن مبلغ چهارصد و هفتاد تومان بدهى دارم چنانچه پول موجود بود بپردازید و امام عزیز را دعا کنید.

روحش شاد و راهش پر رهرو

درباره ی مدیر کل

سلام ، محمد پارسا هستم چند سالی میشه وبسایت شهدای اقلید رو راه اندازی کردم ، با فراز و نشیب های زیادی روبرو شدم و امیدوارم بتونم این مسئولیت سنگین رو به خوبی انجام بدم ...

مطلب پیشنهادی

شهید حسن کرمی

نام شهید: حسن نام خانوادگى شهید: کرمی نام پدر: بزرگمهر تاریخ تولد: 13 شهریور 1344 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.