خانه / زندگینامه شهدا / شهید ابوالقاسم گیوزاد فرزند عبدالحسین

شهید ابوالقاسم گیوزاد فرزند عبدالحسین

زندگینامه بسیجی شهید ابوالقاسم گیوزاد فرزند عبدالحسین

وی در شهرستان آبادان در دامان پرمهر پدر و مادری متدین دیده به جهان گشود و لب به خنده نمود. کانون خانواده را با این حضور غرق در سرور ساخت تا اینکه قدم به سنگر تعلیم و تربیت نهاد. در مدرسه به کسب علم و معرفت پرداخت و با طلیعه انقلاب اسلامی با دنیایی از شور و شعف در راه هدف گام برداشت و برای تحقق اهداف متعالی اسلام و حاکمیت ایمان و قرآت به رهبری بزرگ پرچمدار زمان حضرت امام خمینی (ره) در عرصه های مختلف با شور و حال مشارکت فعال کرد. با آغاز جنگ تحمیلی توسط خصم دون و دشمن زبون با لبیک به ندای امام پا به میدان رشادت نهاد تا شاهد حماسه جاوید و آینده پرامید باشد و دین خود را به اسلام ادا نماید. در سرانجام کار و فرجام این پیکار به ملاقات یار شتافت. این اسوه خلاق و الگوی اخلاق با خون مطهرش وضو ساخت و غسل زیارت نمود. در منطقه بانه به تاریخ 30/ 3/ 68 خلعت شهادت پوشید و سبکبال راهی عرش مظهر جمال و مبدأ کمال گردید.

خصوصیات اخلاقی شهید

شهید همیشه جاوید، ابوالقاسم گیوزاد دارای روحیه ایثار و کمک به همنوعان خود بود. در همه حال به فکر مظلومین و دستگیری مستمندان بود.

 

درباره ی مدیر کل

سلام ، محمد پارسا هستم چند سالی میشه وبسایت شهدای اقلید رو راه اندازی کردم ، با فراز و نشیب های زیادی روبرو شدم و امیدوارم بتونم این مسئولیت سنگین رو به خوبی انجام بدم ...

مطلب پیشنهادی

شهید حسن کرمی

نام شهید: حسن نام خانوادگى شهید: کرمی نام پدر: بزرگمهر تاریخ تولد: 13 شهریور 1344 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.