خانه / زندگینامه شهدا / شهید هدایت الله پاک سرشت

شهید هدایت الله پاک سرشت

نام شهید:
هدایت الله

نام خانوادگى شهید:
پاک سرشت

نام پدر:
الیاس

تاریخ تولد:
۱۳۲۹/۰۳/۰۲

محل تولد:
امامزاده اسماعیل

تاریخ شهادت:
۱۳۵۹/۰۷/۱۴

محل شهادت:
منطقه سرپل ذهاب

متن:
زندگی نامه
شهید هدایت الله پاک سرشت درسال ۱۳۲۹ در خانواده ای متوسط در روستای امامزاده اسماعیل شهرستان اقلید استان فارس به دنیا آمد. دوران ابتدایی را در روستا ودوران متوسطه را در رشته علوم طبیعی در شیراز و درسال۱۳۵۰به پایان رسانید وسپس به خدمت ارتش درآمد. پس از شروع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران وی داوطلبانه به جبهه های حق علیه باطل اعزام گشت و طی مدت مبارزه درمنطقه سرپل ذهاب در ۱۳۵۹/۰۷/۱۴ به درجه رفیع شهادت نائل گردید و به آرزوی دیرین خود دست یافت.
روحش شاد ویادش گرامی
وصیت نامه
بسم الله الرحمن الرحیم

درود به شهدای راه حق و آزادی و درود به رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی.

درود به آزاد مردان ؛ کسانی که زیر بار زود نامردان نمی روند. و درود بر پرسنل انقلابی و با ایمان ارتش که جان خود را فدا می کنند ولی زیر بار فرماندهان خودکامه و زورگو نمی روند. من هدایت الله پاک سرشت، فرزند الیاس، هم اکنون که به مأموریت غرب کشور اعزام می گردم، این وصیت نامه را از روی رضا و رغبت و هوشیاری کامل می نویسم و از دوستان و خویشان، خواهانم که اگر من کشته شدم، طبق این وصیت نامه اقدام فرمایید. من در زندگی چیزی ندارم و خدای یکتا را شکر می کنم که پاک زیستم و آلوده به مال دنیا نگشته ام و پاک هم می میرم. باز هم درود به رهبر عظیم الشأن انقلاب امام خمینی، فرزند خلف علی (ع) و فاطمه (س) و درود به مردان آزاده ی ارتش پاینده ی ایران! زنده باد پرسنل انقلابی ارتش!

ستوان یکم هدایت الله پاک سرشت

۱۳۶۹/۰۶/۲۴

درباره ی مدیر کل

سلام ، محمد پارسا هستم چند سالی میشه وبسایت شهدای اقلید رو راه اندازی کردم ، با فراز و نشیب های زیادی روبرو شدم و امیدوارم بتونم این مسئولیت سنگین رو به خوبی انجام بدم ...

مطلب پیشنهادی

شهید حسن کرمی

نام شهید: حسن نام خانوادگى شهید: کرمی نام پدر: بزرگمهر تاریخ تولد: 13 شهریور 1344 …

یک دیدگاه

  1. فارسیمدان

    روحــــش شــاد، یــــادش گــــــــــــــرامی بـــاد
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.