خانه / زندگینامه شهدا / شهید حسین احمدی پور فراغه ای

شهید حسین احمدی پور فراغه ای

در سال ۱۳۴۲ در روستای فراغه کودکی دلبند و مولودی ارجمند دیده به جهان گشود که از همان ابتدا آفتاب سیمایش حکایت از آینده درخشانش داشت که او را حسین نام نهادند و او را به گوهر ایمان و زیور قرآن آزین بستند تا صاحب اخلاق حمیده و صفات پسندیده و روح قدسیه و نفس زکیه گردد.چون آفتاب انقلاب از خورشید هدایت امام تابیدن گرفت آن جلوه جمال و مظهر کمال را به تماشا نشست و دل در گرو عشق او باخت و دیگر خودی نشناخت . چون عارف به مقام امامش شد که حرکت او تمام برای خداست و هیچ مقصودی جز خدا ندارد به حمایت از این روح الهی و گنج معنوی پرداخت زمانیکه ندای دفاع مقدس از دهان مبارک حضرتش برآمد بسوی میادین نبرد حق علیه باطل شتافت و با حماسه حضورش دشمن مغرور را نادم ساخت تا اینکه روح بلندش در کالبد خاکی تاب نیاورد شهادت را آرزو کرد خداوند دعوتش را اجابت نمود و در منطقه جفیر عملیات پدافندی به تاریخ ۱۰-۶-۶۱ به شهادت رسید.

خصوصیات اخلاقی شهید:

با شروع انقلاب اسلامی در دبیرستان تحصیل میکرد . همکلاسی های خود را جهت برپایی تظاهرات آماده میکرد با حسن خلق و چهره ای خندان با دوستان روبرو میشد و آنان را بسوی رستگاری دعوت مینمود.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۰۶_۱۴-۴۰-۴۳

درباره ی مدیر کل

سلام ، محمد پارسا هستم چند سالی میشه وبسایت شهدای اقلید رو راه اندازی کردم ، با فراز و نشیب های زیادی روبرو شدم و امیدوارم بتونم این مسئولیت سنگین رو به خوبی انجام بدم ...

مطلب پیشنهادی

شهید حسن کرمی

نام شهید: حسن نام خانوادگى شهید: کرمی نام پدر: بزرگمهر تاریخ تولد: 13 شهریور 1344 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.