خانه / اخبار / افتتاح رسمی سایت

افتتاح رسمی سایت

شهید قلب تاریخ است*

سلام

امروز همزمان با شهادت امام موسی کاظم علیه السلام سایت شهدای شهرستان اقلید به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد
خالصانه آمده‌ایم تا زیارتتان کنیم و با دل‌های خسته اما امیدوار، خدا را در این مکان اهورایی با بغض‌های شکسته فرا بخوانیم و بگوییم که شهدا! ما شما را فراموش نکرده‌ایم… اصلاً مگر حماسه، شهادت، هویزه، طلائیه، بستان، صدای غرش توپ‌ها، حسین فهمیده‌ها و باکری‌ها، چمران‌ها، آوینی‌ها و … فراموش شدنی هستند؟
نه، ما آمده ایم تا بگوییم که شما در روح و باطن ما جای دارید. آمده‌ایم تا بگوییم هان ای عاشوراییان! عاشورایی دیگر در پیش است. آمده ایم تا هوار بزنیم: های ای شهدا، راه شما، اندیشه شما و تفکر شما در روح و روان جامعه ما جای دارد.
ای شهدای گمنام و ای غلطیده‌شدگان در سرب‌های سرد و سنگین که به عشق مام میهن و انقلاب و اسلام، سر بر سودای عشق گذاشتید.. اینجا کجاست؟ ما کیستیم… شما که بودید؟ و کجایید؟ بر مزار کدامتان بگرییم که بغض امان نمی‌دهد، بگرییم، گریه مگر دوا کند … می‌گرییم اما زهی تاسف که گریه نیز دوا نمی‌کند … کاش که در شهادت باز بود و …
سایت شهدای شهرستان اقلید راه اندازی گردیده است تا اطلاعات کامل و جامع شهدای شهرستان را در اختیار عموم مردم اقلید قرار دهد.
هم اکنون میتوانید اطلاعات شهید مورد نظر خود را از آدرس زیر جهت درج در سایت ارسال نمائید:

ارسال اطلاعات شهید و درج در سایت شهدای اقلید

درباره ی مدیر کل

سلام ، محمد پارسا هستم چند سالی میشه وبسایت شهدای اقلید رو راه اندازی کردم ، با فراز و نشیب های زیادی روبرو شدم و امیدوارم بتونم این مسئولیت سنگین رو به خوبی انجام بدم ...

مطلب پیشنهادی

اپلیکیشن شهدای اقلید

اپلیکیشن شهدای اقلید منتشر شد معرفی ۴۴۰ شهید گلگون کفن شهرستان اقلید به همراه تصاویر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.